skip to Main Content

Adminisztrátor, Debrecen


Debrecenben gyógyszeripari alapanyaggyártó üzemekben a napi és tervezett karbantartási és javítási munkák adminisztrációs munkáinak végzése.

Feladatok:
– fogadja, rögzíti, rendszerezi és a megfelelő helyre továbbítja a megrendelőtől érkező karbantartási, javítási igényeket, információkat;
– adminisztrálja az elvégzett munkákat és továbbítja az anyacég illetékes egységeihez;
– adminisztrálja az anyagcég dolgozóinak munkáját (jelenléti ívek, munkalapok, munkaidő keretek készítése, adatok feldolgozása, továbbítása);
– egyéb felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása.

Elvárások:
• középfokú végzettség;
adminisztrációs területen szerzett gyakorlat;
• precizitás, pontos munkavégzés;
• számítógépes ismeretek (Office csomag, vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett tapasztalat), irodai gépek kezelésében szerzett tapasztalat (fénymásolás, szkennelés, stb.)
kiváló szervezői és kommunikációs készség


Előny:
• hasonló munkakörben szerzett többéves tapasztalat;
• helyismeret.

Amit kínálunk:
•hosszú távú, biztos munkalehetőség;
•a régióban kiemelkedő fizetés;
•cafeteria juttatások;
•jó munkakörülmények.

Munkavégzés helye: Debrecen, Pallagi út 13.

Jelentkezés:

Magyar nyelvű szakmai önéletrajz megküldésével e-mail-ben Orbán János HR vezetőnél a janos.orban@quick2000.hu e-mail címen.
A
z elbírálás személyes meghallgatás alapján történik.

Back To Top
×
Show

GINOP-5.2.4-16-2017-02123

GINOP-2.1.1-15-2015-00541

GINOP-2.1.7-15-2016-01301